Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zamówienie DS/ZP09/2012- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej 192 2013-01-02 10:06 wykonał: Wojciech Klabun typ akcji: Edycja akapitu artykułu | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Zamawiający: URBITOR Sp. z o.o. ul. Chrobrego 105/107; 87-100 Toruń zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej 200 tys. euro
09 13 51 00-5 – olej opałowy otwarcie ofert dnia 27.12.2012r. Nr referencyjny nadany w sprawie przez Zamawiającego: DS/ZP09/2012
Informacje ogólne
Na specyfikację istotnych warunków zamówienia składa się:
- załącznik nr 1 formularz oferty; - załącznik nr 2 oświadczenie z art. 22 Pzp; - załącznik nr 3 oświadczenie z art. 24 ust.1Pzp; - załącznik nr 4 oświadczenie z art. 24 ust.1 p 2 PZP; - załącznik nr 5 istotne postanowienia umowy.
URBITOR Sp. z o.o. w TORUNU ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń Sekretariat: tel. (56) 669 43 00 fax (56) 660 48 20 www.urbitor.pl , e-mail:sekretariat@urbitor.pl
Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami), oraz aktów wykonawczych tj.:
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące dostaw. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza równowartości kwoty 200.000 euro.
3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest: a) zakup oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych i dostawa loco kotłownia (wg PN-C-96024:2001); b) dowóz zakupionego paliwa do kotłów grzewczych w pomieszczeniach CCK zlokalizowanych w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 192, sukcesywnie przez okres trwania umowy - w zależności od potrzeb. 3.2. Przewidywana wielkość zamówienia: Zamawiający szacuje wielkość zamówienia na 16.000 litrów. 3.3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie wielkości zamówienia o 50% w stosunku do ilości podanej w punkcie 3.2. SIWZ. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia podanego w punkcie 3.2. SIWZ w stosunku do pierwotnego zapotrzebowania. Z podanej ilości Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 50% wielkości. Z tytułu zamówienia mniejszych ilości w stosunku do założonych, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Wymaga się zrealizowania zamówienia w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2014r.
5.1. Warunki udziału w postępowaniu:
** Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w punkcie 5 ust. 1 ppkt 1- 3 SIWZ musza spełniać łącznie wszyscy wykonawcy, a dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków mogą złożyć łącznie. 5.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania określonego w punkcie 5 ust. 1 ppkt 4 SIWZ, wymagane dokumenty i oświadczenia składa każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie. 5.4. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). 5.5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu metodą „spełnia – nie spełnia”. 5.6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.7. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5.8. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 5.9. Brak potwierdzenia spełniania któregokolwiek z warunków lub ich niespełnienie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
6.1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie formę pisemną lub fax. na nr 56/ 66 04 820.6.2. Jeżeli Zamawiający i Wykonawca przekazuje dokumenty dotyczące wszelkich oświadczeń, wniosków oraz innych informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania oraz jest zobowiązana do przekazania tej informacji drogą pocztową. Faks uważa się za złożony w terminie, jeśli jego treść dotarła do adresata przed upływem terminu na jego wniesienie. 6.3. Adres do kontaktu: URBITOR sp. z o.o. w Toruniu ul Chrobrego 105/107 87-100 Toruń tel. (56) 669 43 00 , fax (56) 660 48 20 e-mail: sekretariat@urbitor.pl 6.4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:- proceduralnym Wojciech Klabun tel. 517 105 890 - merytorycznym Jan Szydłowski tel. 502 566 937
7.1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności:
„URBITOR Sp. z o.o. ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń Sprawa DS/ZP09/2012 Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 192. Nie otwierać przed 27.12.2012r. przed godz.10.00”
7.2. Zmawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Zastrzeżone informacje należy umieścić oddzielnej kopercie z napisem Tajemnica przedsiębiorstwa. 7.3. Oferta nieoznakowana nazwą i adresem Wykonawcy będzie odrzucona. 7.4. Wykonawca nie może dokonać zmian ani też wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 7.5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert. 7.6. Koperty oznaczone WYCOFANE nie zostaną otwarte. Następnie zostaną otwarte i odczytane koperty oznaczone słowem ZMIANA. 7.7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 7.8. Ofertę złożoną po terminie zwraca się Wykonawcy bez otwierania niezwłocznie po jej otrzymaniu. 7.9. Uzupełnienie oferty – dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Stosownie do treści art.26 ust. 3 PZP, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął składania ofert. 7.10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości. 7.11. Komisja przetargowa poprawi w ofercie:
7.12. Zamawiający będzie traktował jako:
Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.
9.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 9.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłużej jednak niż 60 dni.
10.1. Oferty należy składać w URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107 (87-100 Toruń), w sekretariacie (pokój nr 2) do dnia 27.12.2012r. do godz. 9.45. 10.2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone niezwłocznie wykonawcom bez ich otwierania. 10.3. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 27.12.2012r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 17. 10.4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający, zgodnie z art.86 ust.3 ustawy PZP poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia.
11.1. Zamawiający wymaga podania ceny za wykonanie całości zamówienia. 11.2. Ceną oferty będzie wartość netto wpisana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 11.3. Cena jest to wartość wyrażona w pieniądzu w walucie PLN. Cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym stały narzut netto do ceny jednostkowej netto za litr lekkiego oleju opałowego. 11.4. Wykonawca określi ceny jednostkowe na wszystkie pozycje zawarte w poszczególnych częściach formularza ofertowego. Cena paliw w składanej ofercie powinna być zbieżna z ceną jednostkową paliwa z dnia ogłoszenia o zamówieniu. 11.5. Ceny jednostkowe oleju opałowego mogą ulegać zmianie w czasie trwania umowy w przypadku zmian cen hurtowych dokonywanych przez producenta, przy czym ewentualne zmiany powinny być dokonywane odpowiednio do zmian cen hurtowych. Natomiast takie składniki ceny jak narzut winny być stałe przez cały okres trwania umowy, tzn. takie jakie wskazał Wykonawca w ofercie. 11.6. Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty związane ze sprzedażą paliwa.
12.1. Przy wyborze najkorzystniejszych oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny po uwzględnieniu narzutu, lub też ceną jednostkową. 12.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana zgodnie z następującymi zasadami, odrębnie dla każdej z części zamówienia. 12.3. Poszczególne oferty oceniane będą wg wzoru :
Ocena punktowa = cena najniższa X 100 pkt. cena oferty badanej
12.4. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert. 12.5. Na podstawie opisanego wyżej wzoru przyznane będą punkty w kryterium oceny oferty jakim jest cena. Oferta z najniższą ceną uzyska najwyższą liczbę punktów i wskazana będzie jako najkorzystniejsza.
Zmawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14.1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze istotnych postanowień umowy będącej załącznikiem nr 5. 14.2. Umowa z Wykonawcą ,którego oferta zostanie wybrana, będzie zawarta po upływie terminów określonych w art.94 ust.1 pkt.2 PZP. Okres ten może być krótszy jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta. 14.3. Zmiana postanowień umowy może być dokonana jedynie w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty (art.144 ustawy PZP), na podstawie której dokonano wyboru oferty lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią zamknięty katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 14.4. Natomiast nie stanowi podstawy zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy PZP:
W toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcom a także innemu podmiotowi przysługują środki ochrony prawnej. Sposób postępowania określony jest w Dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Odwołanie – zakres oraz sposób postępowania określony jest od art. 180 do 198 ustawy PZP. Skarga do sądu – zakres oraz sposób postępowania zawarty jest w art. Od 198a do 198g ustawy PZP
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o których mowa w art.67 ust 1pkt 6 ustawy PZP, w wysokości 50% wartości zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców.
22.1. SIWZ w wersji elektronicznej udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego; www.urbitor.pl od dnia publikacji ogłoszenia do upływu składania ofert. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w terminie 5 dni. 22.2. Wyjaśnienia oraz zmiana treści specyfikacji: Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawniania źródeł zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej www.urbitor.pl W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielanych odpowiedzi, jako obowiązująca należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże na piśmie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na swojej stronie internetowej. Jeżeli w postępowaniu zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o dodatkowych informacjach, informacji o niekompletnej procedurze lub sprostowanie do Biuletynu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz na swojej stronie internetowej www.urbitor.pl Pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ i ogłoszenia zamieszczone zostaną na stronie j.w.
Opracował: Zatwierdził:
Wojciech Klabun Wojciech Świtalski
Zatwierdzili pod względem merytorycznym i prawnym:
Róża Karaszewska Jerzy Trzeciakowski
ZAŁĄCZNIK NR 1
FORMULARZ OFERTY Do: URBITOR Sp. z o.o. Ul. Chrobrego 105/107 87-100 Toruń Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej 192”
My niżej podpisani ......................................................................................................................... ..................................................................................................................................................... działając w imieniu i na rzecz ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................., (nazwa (firma) Wykonawcy) składamy ofertę na wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie:
Cena hurtowa netto wskazanego producenta __________________ zł /l Wysokość narzutu __________________ zł/l Cena netto wraz z narzutem __________________ zł/l Ilość paliwa w litrach 16.000 Wartość netto ________________ zł Wartość brutto ________________ zł
Słownie netto ……………………………………………..……………………………….……………………………….. zł Słownie brutto ……………………………………………..……………………………………………………………….. zł Podana cena hurtowa netto jest ceną producenta z dnia …………………………- źródło: ………………………………………………… (proszę wskazać nazwę producenta i miejsce publikacji podanej ceny ). Narzut podany w ofercie będzie stosowany do cen jednostkowych netto obowiązujących w dniu tankowania przez cały okres trwania umowy. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Składając ofertę na dowolne zadanie w poniższym formularzu zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie do dnia 30.06.2014r. Ponadto: 1) Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czyli przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 2) Oświadczamy, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący .................................................................................................................... .......................................................................................................................................... (Wypełniają jedynie przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej lub składający wspólną ofertę)
3) Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
4) Oświadczamy, że akceptujemy istotne postanowienia umowy (określone w załączniku nr 5 5) Wszelką korespondencję w sprawie niniejszego postępowania należy kierować na poniższy adres: ……………….………………………………………………………………………………………………………………………………… 6) Ofertę niniejszą składamy na _____________ kolejno ponumerowanych stronach. 7) Załącznikami do niniejszej oferty są: a) ……………………………. b) ……………………………. c) ……………………………. d) ……………………………. e) ……………………………. f) ……………………………. _________________ dn. ____________ ............................................................. (podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 2 __________________________________________ (nazwa Wykonawcy)
__________________________________________
__________________________________________ (adres siedziby)
OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy PZP)
Składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej 192”
oświadczamy, że:
warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia opisane przez Zamawiającego
_______________________________
_________________________ _______________________________ Miejsce i data Podpis Wykonawcy, pieczątka
ZAŁACZNIK NR 3
__________________________________________ (nazwa Wykonawcy)
__________________________________________
__________________________________________ (adres siedziby)
OŚWIADCZENIE o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełniania warunków (art. 24 ust. 1 ustawy PZP)
Działając w imieniu……………………………………………………………………..…………………………………………………………………………, (nazwa Wykonawcy) i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków wymienionych w art. 24 ust.1 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę w zakresie„Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej 192”
_______________________________
_________________________ _______________________________ Miejsce i data Podpis Wykonawcy, pieczątka
ZAŁACZNIK NR 4
__________________________________________ (nazwa Wykonawcy)
__________________________________________
__________________________________________ (adres siedziby)
OŚWIADCZENIE o braku podstaw wykluczenia z powodu niespełniania warunków (art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP)
Składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłów grzewczych zainstalowanych w budynkach Centralnego Cmentarza Komunalnego w Toruniu przy ulicy Grudziądzkiej 192”
oświadczam, zgodnie z art.24 ust.1 pkt2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. nr223 poz.1655 z pozn. zm.), że w stosunku do nas:
_______________________________
_________________________ _______________________________ Miejsce i data Podpis Wykonawcy, pieczątka
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK NR 5
UMOWA nr ....... DS/ZP09/2012 o realizację zamówienia publicznego na podstawie procedury przetargu nieograniczonego, zawarta w dniu ………………….. w Toruniu pomiędzy:
URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, reprezentowaną przez Wojciecha Świtalskiego – Prezesa Zarządu, zwaną dalej Zamawiającym a
……………………………………………………………………………………………………………… zwanym dalej Wykonawcą.
Zawarcie umowy następuje po dokonaniu wyboru oferty Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami.
§ 1
§ 2
10.2 sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny samochodowej, 10.3 sprawdzenie czy cysterna samochodowa nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków, 10.4 sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej, 10.5 sprawdzenie czy cysterna samochodowa odpowiada przepisom BHP i przeciwpożarowym, 10.6 pobranie próbek dostarczonego towaru z każdego zaworu spustowego cysterny samochodowej w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody, 10.7 sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego towaru.
§ 3
§ 4
§5
§ 6
§ 71.Umowa zastanie zawarta na czas określony od ………………………………… do 30.06.2014r., przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zakupionego (bez żadnych roszczeń wykonawcy) w ramach niniejszej umowy paliwa poniżej oszacowanej ilości w opisie przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (S.I.W.Z.), nie mniej jednak niż 50% wartości przedmiotu umowy – co odpowiadać będzie szacunkowej ilości paliwa 8.000 litrów. 2. Zamawiający może wypowiedzieć umowę w terminie 7 dni w przypadku: powtarzających się dostaw paliwa niezgodnego z wymogami jakościowymi, bądź opóźnień w dostawach zamówionego paliwa. § 8 Wykonawca nie może dokonać przeniesienia swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na osoby lub podmioty trzecie bez zgody Zamawiającego. Jakakolwiek cesja dokonana bez tej zgody nie będzie ważna i stanowić będzie istotne naruszenie postanowień niniejszej umowy. § 9
§ 10
§ 11 Integralnymi częściami niniejszej Umowy są:
§ 12 Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA utworzono: 2013-01-02 10:05 przez: Wojciech Klabun ilość odsłon podstrony: 0wyedytowano: 2013-01-02 10:05 przez: Wojciech Klabun aktywne od dnia: 2013-01-02 10:04 repozytorium zmian | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aktualna wersja | Repozytorium artykułu |