od: 2012-09-19
suma odsłon: 913824
ostatnia edycja treści:
2023-09-12 06:40:01
Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu
Zamówienie DS/ZP05/2014- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR Sp. z o.o.
2014-05-28 13:25 wykonał: Wojciech Klabun typ akcji: Dodanie akapitu artykułu

Załączniki:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:

 

SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH  WARUNKÓW  ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający:

URBITOR Sp. z o.o.

ul. Chrobrego 105/107; 87-100 Toruń

 

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie

przetargu nieograniczonego

o wartości zamówienia nie przekraczającej 207 000  euro  

 

Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych

URBITOR Sp. z o.o.

 

 

CPV:  09 13 40 00 - 7 – oleje napędowe

 

 

Zatwierdził:

Prezes Zarządu Urbitor sp. z o. o.

Wojciech Świtalski


Informacje ogólne

Na specyfikację istotnych warunków zamówienia składa się:

1.    Instrukcja dla wykonawców

2.    Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami:

  • załącznik nr 1             formularz oferty;
  • załącznik nr 2             oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
  • załącznik nr 3             oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy;
  • załącznik nr 4             informacja dotycząca grupy kapitałowej;
  • załącznik nr 5              istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (dla zadania 1 i 2).


  1. Instrukcja dla wykonawców:

 

1.  Zamawiający:

 

URBITOR  Sp. z o.o.  w Toruniu

ul. Chrobrego 105/107,   87-100 Toruń 

Sekretariat: tel. (56) 669 43 00 fax (56) 660 48 20

www.urbitor.pl ,  e-mail:sekretariat@urbitor.pl

 

 2. Tryb udzielenia zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy

z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.,  poz. 907 z późniejszymi zmianami), zwaną dalej ustawą Pzp lub ustawą, oraz aktów wykonawczych.

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące dostaw. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza wyrażonej w złotych  równowartości kwoty 207.000 euro.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

 

3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest:

3.1.1. Zadanie 1:

  1. najem zbiornika naziemnego na olej napędowy o pojemności minimum 5 tys. litrów z dystrybutorem w siedzibie Zamawiającego,
  2. zakup oleju napędowego ON do samochodów służbowych Zamawiającego (olej letni
    i zimowy w zależności od pory roku i zamówienia) spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych (Dz. U. Nr.211, poz.1441 z późn. zm.) oraz normę PN-EN 590:2013-12E, przy czym w przypadku rozbieżności – postanowienia rozporządzenia są  nadrzędne, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

3.1.2. Zadanie 2:

Zakup oleju napędowego ON  do samochodów służbowych Zamawiającego (olej letni i zimowy w zależności od pory roku i zamówienia) spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych (Dz. U. Nr. 211 poz.1441 z późn. zm.) oraz normę PN-EN 590:2013-12E, przy czym w przypadku rozbieżności – postanowienia rozporządzenia są  nadrzędne, wraz z dostawą do pojazdów pracujących na budowach na terenie kraju.

3.2. Przewidywana wielkość zamówienia:

a) pkt 3.1.1.b              55.000 litrów ON;

b) pkt 3.1.2.               25.000 litrów ON.

3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia określonego w punkcie 3.2. SIWZ. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 30.000 litrów,  ale nie więcej niż 65 000 litrów ON w ramach zadania nr 1 oraz co najmniej 15.000 litrów, ale  nie więcej niż 100 000 litrów ON w ramach zadania nr 2. Z tytułu zamówienia mniejszej wielkości oleju napędowego w stosunku do  wielkości  określonych
w pkt 3.2. SIWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane części zamówienia (Zadanie 1 lub Zadanie 2).

 

4. Termin realizacji zamówienia:

 

Wymaga się zrealizowania zamówienia w okresie od dnia 15 maja 2014r. do dnia 15 listopada 2014r.

 

5. Warunki i dokumenty niezbędne do udziału w postępowaniu, oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienie tych warunków.

 

5.1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

1. Posiadają uprawnienie do wykonywania

określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich

posiadania;

- Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne  (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.).

  • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenie  składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

  • Koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodna z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokument wymagany jest od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać dostawę.

2. Dysponują odpowiednim potencjałem

technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Oświadczenie o spełnianiu warunków

udziału w postępowaniu (zał. nr 2).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców.

3. Znajdują się w odpowiedniej sytuacji

ekonomicznej i finansowej.

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) oświadczenie  składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców.

4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.*
  • Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3  do SIWZ).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

5. Zgodnie z art. 26 ust.2d ustawy zobowiązani są do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt5 ustawy lub informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej.

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

 

* Jeżeli wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w podpunkcie 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienie zamówienia składają ponadto oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (pełnomocnictwo) do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5.3.  Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

5.4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą „spełnia – nie spełnia”.

5.5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5.6. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu,
w którym upłynął termin składania ofert.

5.7. Brak potwierdzenia spełniania któregokolwiek z warunków lub ich niespełnienie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

 

6. Sposób porozumiewania się z wykonawcami.

 

6.1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszelkie wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują wyłącznie formę pisemną lub fax. na nr 56/ 66 04 820.

6.2. Jeżeli Zamawiający i Wykonawca przekazuje dokumenty dotyczące wszelkich oświadczeń, wniosków oraz innych informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania oraz jest zobowiązana do przekazania tej informacji drogą pocztową. Faks uważa się za złożony w terminie, jeśli jego treść dotarła do adresata przed upływem terminu na jego wniesienie.

6.3. Adres do kontaktu:

URBITOR sp. z o.o. w Toruniu

ul  Chrobrego 105/107  87-100 Toruń

tel.(56 ) 669 43 00  , fax. (56 ) 660 48 20

e-mail: sekretariat@urbitor.pl

6.4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:    

- proceduralnym       Wojciech Klabun  tel. 56/ 66 94 337;

- merytorycznym      Wiesław Wudarski tel. 56/ 66 94 312.

 

7. Opis sposobu przygotowania oferty.

 

7.1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności:

  1. czytelnie w formie pisemnej;
  2.   w języku polskim;
  3. w treści odpowiadającej załączonym do SIWZ załącznikach;
  4. na papierze przy użyciu nośnika nie ulegającego usunięciu bez pozostawiania śladów;
  5. dokumenty wymienione w punkcie 5 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie oświadczenia muszą zostać złożone w oryginale;
  6. wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym;
  7. na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpocząć się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty;
  8. każda strona oferty powinna być podpisana przez osobę uprawnioną;
  9. każda poprawka w ofercie musi być podpisana przez osobę uprawnioną;
  10. w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone – określające zakres – pełnomocnictwo podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę. W przypadku złożenia kserokopii – pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza;
  11. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana jedna cena;
  12. oferty należy składać w jednej zamkniętej kopercie;
  13. koperta powinna być opieczętowana pieczątką Wykonawcy i zaadresowana na Zamawiającego oraz opisana wg wzoru:

 

„URBITOR Sp. z o.o.

ul. Chrobrego 105/107  87-100 Toruń

Sprawa DS/ZP05/2014

Dostawa  paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR Sp. z o.o.

Nie otwierać przed 11 kwietnia 2014r.przed godz. 12.15”

z dopiskiem:

„Dotyczy części nr 1 i/lub 2”

 

7.2. Zmawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Zastrzeżone informacje należy umieścić oddzielnej kopercie z napisem Tajemnica przedsiębiorstwa.

7.3. Wykonawca nie może dokonać zmian ani też wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

7.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert.

7.5. Koperty oznaczone WYCOFANE nie zostaną otwarte. Następnie zostaną otwarte
i odczytane koperty oznaczone słowem ZMIANA.

7.6. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę.

7.7. Zamawiający niezwłocznie zawraca ofertę, która została złożona po terminie składania ofert.

7.8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości.

7.9. Zamawiający poprawi w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych   dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

O poprawieniu omyłek niezwłocznie zostanie powiadomiony Wykonawca, którego oferta została poprawiona.

7.10. Zamawiający w ofercie poprawi omyłki dotyczące działań arytmetycznych wg następujących zasad:

a)  błędną sumę cen za poszczególne elementy zamówienia, przyjmując, iż podano właściwie ceny za poszczególne elementy zamówienia,

b)  błędny iloczyn cen jednostkowych i liczby jednostek miar, przyjmując, że podano właściwie cenę jednostkową i liczbę jednostek miar.

 

8. Wadium.

 

Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

 

9. Termin związania z ofertą.

 

9.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

9.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

 

10.1. Oferty należy składać w URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Chrobrego 105/107
(87-100 Toruń), w sekretariacie do dnia 11 kwietnia 2014r do godz. 12.00

10.2. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 11 kwietnia 2014r. o godz. 12.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 17.

10.3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający, zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy Pzp poda  kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

 

11. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

 

11.1. Zamawiający wymaga podania ceny za wykonanie całości zamówienia. Przez całość zamówienia rozumie się jego część (zadanie), na którą składa ofertę Wykonawca.

11.2. Ceną oferty będzie wartość brutto wpisana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).

11.3. Cena jest to wartość wyrażona w pieniądzu w walucie PLN. Cena winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym stały narzut do ceny  netto za jeden litr oleju napędowego.

11.4. Wykonawca w formularzu oferty wskazuje jednostkową cenę hurtową netto  wskazanego producenta obowiązującą w dniu  publikacji  ogłoszenia o zamówieniu.

11.5.  Ceny jednostkowe  oleju napędowego mogą ulegać zmianie w czasie trwania umowy
w przypadku zmian cen hurtowych dokonywanych przez producenta, przy czym ewentualne zmiany powinny być dokonywane odpowiednio do zmian cen hurtowych. Natomiast narzut do  ceny jednostkowej netto oleju pozostanie  stały przez cały okres trwania umowy w wysokości wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Cena netto dzierżawy zbiornika  za jednej miesiąc nie może ulec zmianie w czasie trwania umowy.

 

12. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

 

12.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej  przy zastosowaniu kryterium cena – 100 % (max 100 pkt) wg wzoru:

 

C min                                   

C =  ------------------------ x 100 pkt

Co

gdzie:

C – wartość punktowa badanej oferty;

C min – najniższa cena spośród badanych ofert;

Co – cena oferty badanej;

12.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana  odrębnie dla każdej z części zamówienia (zadań) zgodnie z wyżej opisaną zasadą.

 

13. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Zmawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

14. Istotne postanowienia umowy.

 

14.1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (załącznik nr 5 SIWZ).

14.2. Umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, będzie zawarta po upływie terminów określonych w art. 94 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. Okres ten może być krótszy jeżeli
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie złożona tylko jedna oferta albo gdy
w postępowaniu nie zostanie odrzucona żadna oferta i nie wykluczony zostanie żaden Wykonawca

14.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy,  gdy:

  • zmianie ulegną  przepisy prawne istotne dla realizacji zamówienia;
  • wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na które to okoliczności miały wpływ warunki pogodowe lub losowe,
  • uleganie zmianie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług (VAT).

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią  katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

 

15. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

 

15.1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz podniósł lub może ponieść szkodę             w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zmawiającego podjęte w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zmawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:

- opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;

- wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

- odrzucenia oferty odwołującego.

15.2. Odwołanie powinno:

- wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy,

- zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów,

- określać żądanie oraz

 -wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

15.3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej  Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.

15.4. Wobec czynności Zamawiającego, jeżeli informacje o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę wniesienia odwołania zostały przekazane faksem, odwołanie wnosi w terminie 5 dni.

15.4.1. Odwołanie na treść ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia jego publikacji w BZP, a wobec postanowień SIWZ w terminie 5 dni od dnia jej zamieszczenia na stronie internetowej.

15.4.2. Wobec czynności innych niż określone w punkcie 15.4.1. odwołanie wnosi się
w terminie 5 dni liczonym od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

15.5. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej. Zamawiający lub  odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy.

15.6. Na wyrok Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienia kończące postępowanie odwoławcze stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, wnoszona za pośrednictwem Prezesa KIO.

15.7. Skargę wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia KIO, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego.

15.8. Szczegółowe zasady dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej określa dział VI ustawy.

 

16. Oferty częściowe.

 

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (zadanie  1 lub  zadanie 2).

 

17. Zamówienia uzupełniające.

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. 

 

18. Oferty wariantowe.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

19. Waluty

 

Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

 

20. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.

 

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

21. Podwykonawcy.

 

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

 

22. Inne.

 

22.1. SIWZ w wersji elektronicznej udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego;   www.urbitor.pl od dnia publikacji ogłoszenia do upływu składania ofert. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w terminie 5 dni.

22.2. Wyjaśnienia oraz zmiana treści specyfikacji:

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie SIWZ.

Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ bez ujawniania źródeł zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej www.urbitor.pl

W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielanych odpowiedzi, jako obowiązująca należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże na piśmie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na swojej stronie internetowej.

Jeżeli w postępowaniu zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia
o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP.

Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia
o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz na swojej stronie internetowej.

Pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ i ogłoszenia zamieszczone zostaną na stronie www.urbitor.pl


 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

 

Pełna nazwa Wykonawcy

 

Adres siedziby Wykonawcy (ulica, miejscowość z kodem pocztowym)

 

NIP

 

Nr telefonu do kontaktu

 

Nr faxu do kontaktu

 

Adres e-mail do kontaktu

 

Imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktowania się z Zamawiającym

 

 

FORMULARZ OFERTY

Zamawiający:

URBITOR Sp. z  o.o.

ul. Chrobrego 105/107

87-100 Toruń

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na

„Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR sp. z o. o.”

 

My niżej podpisani ........................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

działając w imieniu i na rzecz

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................,

nazwa (firma) Wykonawcy

składamy ofertę na wykonanie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie:

 

Zadanie I:

  1. Cena oferty na dostawę oleju napędowego do siedziby Zamawiającego  na dzień 2 kwietnia 2014r.wynosi:

Jednostkowa cena hurtowa netto wskazanego producenta        __________________ zł /l

Wysokość narzutu                                                                     __________________ zł/l

Jednostkowa cena netto                                                             __________________ zł/l

Ilość oleju napędowego w litrach                                                          55.000 litrów

Wartość netto                                                                            ____________________ zł

Wartość brutto                                                                         ____________________ zł

Podana jednostkowa cena hurtowa netto jest ceną producenta z dnia ………………… źródło: …………………………………………………………………………………….

   (proszę wskazać nazwę producenta  i miejsce publikacji podanej ceny ).

Narzut podany w ofercie  będzie stosowany do cen jednostkowych netto obowiązujących w dniu tankowania przez cały okres trwania umowy.

  1. Cena oferty na dostawę oraz najem zbiornika  o pojemności minimum 5 tys. litrów z dystrybutorem  w siedzibie  Zamawiającego wynosi :

Jednostkowa cena netto                                                              ____________ zł /miesiąc

Ilość miesięcy                                                                                           6  miesięcy

Wartość netto                                                                              __________________ zł

Wartość brutto                                                                             __________________ zł

Wartość netto zadania I (poz. 1 + poz. 2)                                __________________ zł

Wartość brutto zadania I (poz. 1 + poz. 2)                              __________________ zł

Słownie netto ……………………………………………..……………………….….. zł

Słownie brutto ……………………………………………..…………………………. zł

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zadanie II:

Cena oferty na dostawę paliwa do pojazdów pracujących na budowach na terenie kraju na dzień 2 kwietnia 2014r. wynosi :

Jednostkowa cena hurtowa netto wskazanego producenta        __________________ zł/l

Wysokość narzutu                                                                      __________________ zł/l

Jednostkowa cena netto                                                              __________________ zł/l

Ilość oleju napędowego  w litrach                                                          25.000 litrów

Wartość netto                                                                                 __________________ zł

Wartość brutto                                                                              __________________ zł

Słownie netto ……………………………………………..……………………….…….. zł

Słownie brutto ……………………………………………..…………………….………. zł

Podana jednostkowa cena hurtowa netto jest ceną producenta z dnia ………………….

źródło: ……………………………………………………………………………………

 (proszę wskazać nazwę producenta  i miejsce publikacji podanej ceny ).

Narzut podany w ofercie będzie stosowany do cen jednostkowych netto obowiązujących w dniu tankowania przez cały okres trwania umowy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie  od dnia 15 maja 2014r. do dnia 15 listopada 2014r.. Ponadto:

1)  Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych    warunków zamówienia, czyli przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

2)    Oświadczamy, że sposób reprezentacji spółki / konsorcjum dla potrzeb niniejszego zamówienia jest następujący:

 

............................................................................................................................................

(Wypełniają jedynie przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej lub składający wspólną ofertę)

3)    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i akceptujemy jej postanowienia.

4)    Oświadczamy, że akceptujemy istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (określone w załączniku nr 5 do SIWZ), a w szczególności warunki płatności
i w przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

5) Ofertę niniejszą składamy na _____________ kolejno ponumerowanych stronach.

6) Załącznikami do niniejszej oferty są:

a) …………………………….

b) …………………………….

c) …………………………….

 

_________________ dn. ____________           .............................................................

(podpis upełnomocnionego

przedstawiciela Wykonawcy)


ZAŁĄCZNIK NR 2

__________________________________________

                        (nazwa Wykonawcy)

                                                                                 

 

__________________________________________

                         (adres Wykonawcy )

 

OŚWIADCZENIE

o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Składając ofertę w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR sp. z o. o”

 

Oświadczam/y, że:

Spełniam/y warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków  udziału w zakresie:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

 

 

 

_________________ dn. ____________           .............................................................

(podpis upełnomocnionego

przedstawiciela Wykonawcy)

 


 

 

ZAŁACZNIK NR 3

 

__________________________________________

                        (nazwa Wykonawcy)

 

 

__________________________________________

                         (adres Wykonawcy)

 

 

OŚWIADCZENIE

o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na:

„Dostawę  paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR sp. z o. o.”


oświadczam (-y), że nie podlegam / y  wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t,j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.).

 

 

 

_________________ dn. ____________           .............................................................

(podpis upełnomocnionego

przedstawiciela Wykonawcy)

                                                                                 


 

ZAŁACZNIK NR 4

 

__________________________________________

                        (nazwa Wykonawcy)

 

 

__________________________________________

                         (adres Wykonawcy)

 

INFORMACJA  DOTYCZĄCA  GRUPY KAPITAŁOWEJ

 

OŚWIADCZENIE

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Dostawę  paliw płynnych do pojazdów służbowych URBITOR sp. z o. o.”

 

informuję/informujemy, że zgodnie z art. 26 ust. 2d, biorąc pod uwagę art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: 

  1. nie należę/nie należymy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie  konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.);*
  2. należę/ należymy  do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie  konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), w skład której wchodzą podmioty wymienione w liście załączonej  do oferty.*

 

 

 

_________________ dn. ____________           .............................................................

(podpis upełnomocnionego

przedstawiciela Wykonawcy)

                                                                                  

* niepotrzebne skreślić


ZAŁĄCZNIK NR 5

 

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone

do treści zawieranej umowy

 

 

ZADANIE 1:

 

 

§ 1

  1. Wykonawca zobowiązuje się do:

a)   dostarczania do siedziby Zamawiającego oleju napędowego do samochodów służbowych;

b)   najmu zbiornika naziemnego w siedzibie Zamawiającego o pojemności minimum 5 tys. litrów z dystrybutorem na okres trwania umowy na terenie Zamawiającego.

  1. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych (Dz. U. Nr. 211, poz.1441 z późn. zm.) oraz normę PN-EN 590:2013-12E, przy czym w przypadku rozbieżności – postanowienia rozporządzenia są  nadrzędne.
  2. Przewidywana wielkość  dostawy  55 000 litrów oleju napędowego.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy określonej w ust. 3. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 30.000 litrów,  ale nie więcej niż 65 000 litrów oleju napędowego. Z tytułu zamówienia mniejszej ilości oleju napędowego w stosunku do ilości określonej w ust. 3 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
  4. Wartość umowy określa się na kwotę …………………. zł brutto.

 

§ 2

  1. Dowóz oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie/faksem na nr. tel/fax……………………………….. podając wielkość dostawy. Dostawy następować będą w dni powszednie w godzinach od 700-1400.
  2. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu tankowania naziemnego zbiornika pojazdów zobowiązany jest do zakładania na zbiornik własnych plomb, które musi sprawdzić przed rozpoczęciem następnego napełniania zbiornika.
  3. Każde naruszenie plomby Wykonawca zgłasza Zamawiającemu.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy dołączyć aktualny atest jakościowy producenta paliwa lub wraz z potwierdzoną z oryginałem kopią atestu dotycząca dostarczonej partii paliwa. Ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii z parametrami fizykochemicznymi zawartymi w warunkach technicznych wykazanych w przedstawionej ofercie będzie uznane za dostarczone niezgodnie
    z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.  
  5. Do każdej dostawy należy również dołączyć dowód wydania, który powinien zawierać: temperaturę nalewu paliwa, objętość w m3 w temperaturze nalewu, gęstość paliwa
    w  temperaturze +15º C.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania prób dostarczonego oleju (zgodnie
    z wymaganiami aktualnego wydania normy ISO) przed rozpoczęciem jego  rozładunku. Próby te, po ich opisaniu i zabezpieczeniu, będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 1 miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo.   
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na własny koszt badań laboratoryjnych oleju napędowego w zakresie zgodności właściwości dostarczanego oleju napędowego  z parametrami fizykochemicznymi przedstawionymi w ofercie przy każdej dostawie. Ewentualne ujawnienia niezgodności parametrów próbki oleju z dostarczonej  dostawy z przedstawionymi w ofercie będzie uznawane za niezgodne z zamówieniem
     i będzie podlegało reklamacji; wówczas koszty badań laboratoryjnych poniesie Wykonawca.
  8. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji wymienić reklamowany olej  na zgodny  z zamówieniem, w tej samej ilości i w tej samej cenie co reklamowany. Ponadto musi również wymienić olej napędowy który był w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy.
  9. Zamawiający, przed rozładunkiem dostawy w cysternie samochodowej, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wstępnej obejmującej:
  1. sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny  samochodowej,
  2.  sprawdzenie czy cysterna samochodowa nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków,
  3. wizualne sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej,
  4. sprawdzenie czy cysterna samochodowa odpowiada przepisom BHP
    i przeciwpożarowym,
  5. pobranie próbek dostarczonego towaru z cysterny samochodowej w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody,
  6. sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego towaru,
  7. sprawdzenie towaru na obecność markera stosowanego w oleju opałowym.
  1. Kierowca musi posiadać świadectwo jakości oraz dowód wydania na dostarczoną partię oleju napędowego.
  2. Próbki oleju napędowego będą pobierane bezpośrednio z autocysterny przed zlaniem paliwa do zbiornika Zamawiającego w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy – upoważnionego kierowcy dostawy.
  3. Rozliczenie dostaw oleju napędowego następować będzie zgodnie z normą PN-ISO 91-1, to jest w temperaturze bieżącej , w siedzibie Zamawiającego.
  4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczania w okresie letnim tj. od 15 kwietnia do 15 października oleju napędowego letniego, natomiast w okresie zimowym tj. od 16 października do 14 kwietnia oleju napędowego  zimowego.

 

§ 3

  1. Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu po cenach hurtowych netto (z zastosowaniem podatku VAT) obowiązujących w dniu dostawy, opublikowanych na stronie internetowej wskazanego producenta paliwa (…………………………..……..), z zastosowaniem narzutu do ceny w wysokości …………  zł/litr.
  2. Wykonawca udostępnia na zasadach najmu  zbiornik o pojemności ….... litrów (min. 5 tys. l) za kwotę ………. zł/miesiąc.

 

§ 4

Ceny jednostkowe oleju napędowego mogą ulegać zmianie w czasie trwania umowy
w przypadku zmian jednostkowych cen hurtowych dokonywanych przez producenta oleju, przy czym ewentualne zmiany powinny być dokonywane odpowiednio do zmian cen hurtowych. Natomiast narzut do jednostkowej ceny netto   jest stały przez cały okres trwania umowy, tzn. takie jak wskazał Wykonawca w ofercie. Miesięczny czynsz najmu zbiornika naziemnego w okresie obowiązywania umowy jest stały. 

 

§5

  1. Faktury wystawiane będą dla każdorazowej partii dostarczonego oleju napędowego do siedziby Zamawiającego.
  2. Ustala się następujący sposób rozliczenia:
  1. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu fakturę za dostarczony olej napędowy w dniu dokonania dostawy;
  2. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu fakturę za najem zbiornika po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego.

 

§ 6

  1. Faktury będą płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu.
  2. Za datę dokonania zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

§ 7

  1. Umowa zastanie zawarta na czas określony od ………………………………… do ………………………………….
  2. Zamawiający może  wypowiedzieć umowę w terminie 7 dni w przypadku: powtarzających się dostaw oleju napędowego niezgodnego z wymogami jakościowymi, bądź opóźnień w dostawach zamówionego oleju.

 

§ 8

Wykonawca nie może dokonać przeniesienia swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na osoby lub podmioty trzecie bez zgody Zamawiającego. Jakakolwiek cesja dokonana bez tej zgody nie będzie ważna i stanowić będzie istotne naruszenie postanowień niniejszej umowy.

 

§ 9

  1. Z tytułu zwłoki części lub całości dostaw Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,1% wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 5 za każdy dzień zwłoki.
  2. W razie stwierdzenia złej jakości dostarczanego oleju napędowego Wykonawca zostanie obciążony kosztami wykonania badań. Zamawiający obciąży jednocześnie Wykonawcę poniesionymi stratami wynikającymi z tytułu braku dostaw oleju napędowego  lub złej jego jakości niezgodnej z obowiązującymi normami.

 

§ 10

1.    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy,  gdy:

  1. zmianie ulegną  przepisy prawne istotne dla realizacji zamówienia;
  2. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na które to okoliczności miały wpływ warunki pogodowe lub losowe,
  3. uleganie zmianie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług (VAT).

2.  Wszystkie powyższe postanowienia stanowią  katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

 

§ 11

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 12

Integralnymi częściami niniejszej Umowy są:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia;
  2. Oferta.

 

§ 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 


 

 

ZADANIE 2:

 

§ 1

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania oleju napędowego do samochodów służbowych Zamawiającego, do miejsc budowy na terenie Polski, gdzie wg aktualizowanego miesięcznie i jednostronnie przez Zamawiającego, załącznika nr…… do Umowy, wykonują prace zlecone samochody służbowe Zamawiającego Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy  nabywany od producenta paliw / lub dystrybutora wskazanego w ofercie.
  2. Olej napędowy musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw płynnych (Dz. U. Nr. 211, poz.1441 z późn. zm.) oraz normę PN-EN 590:2013-12E, przy czym w przypadku rozbieżności – postanowienia rozporządzenia są  nadrzędne.
  3. Przewidywana wielkość  dostawy  25 000 litrów oleju napędowego.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wielkości dostawy określonej w ust. 3. Zamawiający gwarantuje zamówienie co najmniej 15.000 litrów,  ale nie więcej niż 100 000 litrów oleju napędowego. Z tytułu zamówienia mniejszej ilości oleju napędowego w stosunku do ilości określonej w ust. 3 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
  5. Wartość umowy określa się na kwotę …………………. zł brutto.

 

§ 2

 

1.   Dostawa oleju napędowego  odbywać się będzie autocysternami Wykonawcy sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Zamówienia będą składane telefonicznie/faksem na nr. tel/fax……………………………….. podając wielkość dostawy. Dostawy następować będą w dni powszednie w godzinach od 700-1400. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia dostawy przy częstotliwości 2-3 razy w tygodniu, w jednorazowej ilości ok. 1.500 litrów. Z tytułu dostarczenia mniejszej ilości  i w mniejszych częstotliwościach w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

2.   Dostarczony olej napędowy tankowany będzie do pojazdów zamawiającego bezpośrednio  z autocysterny Wykonawcy posiadającej urządzenie pomiarowe potwierdzające ilość pobranego oleju napędowego. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu tankowania wszystkich pojazdów Zamawiającego zobowiązany jest wystawić dowód RW stwierdzający ilość pobranego paliwa oraz uzyskać podpis każdego kierowcy potwierdzającego ilość pobranego oleju napędowego.

3.   Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy dołączyć aktualny atest jakościowy producenta paliwa lub kopię atestu potwierdzonego za zgodność z oryginałem.                                                                                           Ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii z parametrami fizykochemicznymi zawartymi w warunkach technicznych wykazanych w przedstawionej ofercie będzie uznane za dostarczone niezgodnie z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.

4.   Do każdej dostawy należy również dołączyć dowód wydania, który powinien  zawierać: temperaturę nalewu paliwa, objętość w m3 w temperaturze nalewu, gęstość paliwa w  temperaturze +15º C.

5.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania w każdym czasie prób dostarczonego oleju (zgodnie z wymaganiami aktualnego wydania normy ISO) przed rozpoczęciem tankowania dostarczonego oleju. Próby te, po ich opisaniu i zabezpieczeniu, będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres 1 miesiąca od daty dostawy. Protokół pobrania prób winien być kontrasygnowany przez kierowcę dostarczającego paliwo.

6.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na koszt Zamawiającego badań laboratoryjnych oleju w zakresie zgodności właściwości dostarczanego oleju z parametrami fizykochemicznymi przedstawionymi w ofercie przy każdej dostawie. Ewentualne ujawnienia niezgodności parametrów próbki paliw danej dostawy z przedstawionymi w ofercie będzie uznawane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji wówczas koszty badań ponosi Wykonawca.

7.   W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji dostarczyć  olej  na zgodny z zamówieniem, w tej samej ilości i w tej samej cenie co reklamowane.

8.   Zamawiający, przed rozpoczęciem tankowania do pojazdów Zamawiającego z autocysterny, zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli wstępnej obejmującej:

  1. sprawdzenie stanu plomb założonych na zawory wlewowe i spustowe cysterny  samochodowej, sprawdzenie poprawności działania urządzenia mierniczego pobranego paliwa,
  2. sprawdzenie czy cysterna samochodowa nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków,
  3. wizualne sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych cysterny samochodowej,
  4. sprawdzenie czy cysterna samochodowa odpowiada przepisom BHP i przeciwpożarowym,
  5. pobranie próbek dostarczonego towaru z każdego zaworu spustowego cysterny samochodowej w celu dokonania oceny wizualnej, czy dostarczony produkt jest klarowny, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody,
  6. sprawdzenie gęstości i temperatury dostarczonego towaru,
  7. sprawdzenie towaru na obecność markera stosowanego w oleju opałowym.

9.   Kierowca Wykonawcy dostarczającego olej napędowy winien posiadać świadectwo jakości oraz dowód wydania na dostarczoną partię  oleju.

10. Próbki oleju będą pobierane bezpośrednio z autocysterny przed tankowaniem pojazdów Zamawiającego w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy – każdorazowy kierowca danej dostawy jest upoważniony.

11. Rozliczenie dostaw oleju napędowego odbywać się będzie zgodnie z normą PN-ISO 91-1, w temperaturze bieżącej.

      12. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczania w okresie letnim tj. od 15 kwietnia do 15 października oleju napędowego  letniego natomiast w okresie zimowym tj. od 16 października do 14 kwietnia oleju napędowego  zimowego.

 

§ 3

Wykonawca sprzedaje Zamawiającemu po cenach hurtowych brutto (z zastosowaniem podatku VAT) obowiązujących w dniu dostawy opublikowanych na stronie internetowej wskazanego producenta paliwa (…………………………..………………………..), z zastosowaniem narzutu do ceny w wysokości …………  zł/litr.

 

§ 4

Cena jednostkowa oleju napędowego może ulegać zmianie w czasie trwania umowy
w przypadku zmian jednostkowych cen hurtowych dokonywanych przez producenta oleju, przy czym ewentualne zmiany powinny być dokonywane odpowiednio do zmian cen hurtowych.

Natomiast narzut do jednostkowej ceny netto  jest stały przez cały okres trwania umowy, tzn. takie jak wskazał Wykonawca w ofercie.

§5

Faktury wystawiane będą każdorazowo dla partii  faktycznie dostarczonego i pobranego przez kierowców Zamawiającego oleju napędowego. Ustala się następujący sposób rozliczenia: Wykonawca dostarcza Zamawiającemu fakturę za dostarczone paliwo w dniu dokonania dostawy.

 

§ 6

1.    Faktury będą płatne przelewem w terminie 30 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu.

2.    Za datę dokonania zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

§ 7

1.    Umowa zastanie zawarta na czas określony od ………………………………… do ………………………………….

2.    Zamawiający może  wypowiedzieć umowę w terminie 7 dni w przypadku: powtarzających się dostaw paliwa niezgodnego z wymogami jakościowymi, bądź opóźnień w dostawach zamówionego paliwa.

 

§ 8

Wykonawca nie może dokonać przeniesienia swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na osoby lub podmioty trzecie bez zgody Zamawiającego. Jakakolwiek cesja dokonana bez tej zgody nie będzie ważna i stanowić będzie istotne naruszenie postanowień niniejszej umowy.

 

§ 9

  1. Z tytułu opóźnienia części lub całości dostaw Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,1% wartości umowy, o której mowa w § 1  ust. 5 za każdy dzień zwłoki. Kara umowną będzie potrącona z należnościami wobec Wykonawcy.
  2. W razie stwierdzenia złej jakości dostarczanego oleju napędowego Wykonawca zostanie obciążony kosztami wykonania badań.
  3. Zamawiający obciąży jednocześnie Wykonawcę poniesionymi stratami wynikającymi z tytułu braku dostaw paliwa lub złej jego jakości niezgodnej z obowiązującymi normami.

 

§ 10

1.    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy,  gdy:

  1. zmianie ulegną  przepisy prawne istotne dla realizacji zamówienia;
  2. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na które to okoliczności miały wpływ warunki pogodowe lub losowe,
  3. uleganie zmianie obowiązująca stawka podatku od towarów i usług (VAT).

2.         Wszystkie powyższe postanowienia stanowią  katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

 

§ 11

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mieć będą przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 12

Integralnymi częściami niniejszej Umowy są:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia;
  2. Oferta.

 

§ 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

 

utworzono: 2014-04-04 09:14 przez: Wojciech Klabun
wyedytowano: 2014-04-16 22:27 przez: M S 
aktywne od dnia: 2014-04-04 09:13
ilość odsłon podstrony: 213
repozytorium zmian
drukuj  
Aktualna wersjaRepozytorium artykułu