Dziennik zmian - archiwalna wersja artykułu | |
Wyjaśnienie i zmiana treści Siwz - nr 1 2014-05-06 12:38 wykonał: M S typ akcji: Dodanie akapitu artykułu | |
Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ - nr 1
URBITOR Spółka z o.o. z siedzibą w Toruniu, jako Zamawiający w postępowaniu
Pytanie nr 1 W rozdziale IV ust. 2 Siwz Zamawiający, określa obiekty, które podlegają monitorowaniu : monitoring elektronicznego systemu alarmowego obiektu biurowca - ul. Chrobrego 105/107, a także Domu Pogrzebowego oraz Biura Obsługi Klienta na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192". Zaś w formularzu ofertowym uwzględniony jest tylko Dom Pogrzebowy oraz Biuro Obsługi Klienta na Centralnym Cmentarzu Komunalnym. Jak Wykonawca powinien rozumieć rozbieżność? Odpowiedź Przedstawiona rozbieżność wynika z omyłki pisarskiej, intencją Zamawiającego jest objęcie systemem monitoringu elektronicznego obiektu biurowca przy ul. Chrobrego 105/107, Domu Pogrzebowego przy ul. Grudziądzkiej 190/192 oraz Biura Obsługi Klienta przy ul. Grudziądzkiej 190/192 w Toruniu. W związku z powyższym ulega zmianie treść załącznika nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Nowe brzmienie Formularza oferty w załączeniu.
Pytanie nr 2 W zakresie ochrony mienia i osób na terenie tzw. Toruńskiej Giełdy przy Towarowej (TGT) oraz budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107)" zgodnie z harmonogramem, Wykonawca zapewnia dwa posterunki. Czy Wykonawca ma to rozumieć jako 1 posterunek na każdym z obiektów (1 na TGT i 1 w siedzibie Zamawiającego) czy dwa posterunki na każdy z obiektów? Ponadto w formularzu ofertowym, nie uwzględniono obiektu siedziby Zamawiającego. Jak Wykonawca ma się do tego ustosunkować i obliczyć cenę oferty? Ilu osób Zamawiający oczekuje od Wykonawcy do realizacji zadania ochrony na w/w obiektach?
Odpowiedź Ochrona mienia i osób na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej (TGT) oraz budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego wraz z terenem przyległym (ul. Chrobrego 105/107, Toruń) stanowi jedno zadanie, które z uwagi na topografię terenu, nie wymaga tworzenia dodatkowych posterunków. Dotychczasowa praktyka wskazuje, że w pełni skuteczna i gwarantująca standardy bezpieczeństwa jest obsługa wymienionych obiektów przez jednego pracownika ochrony. Obiekt biurowca z terenem przyległym oddalony jest około 30 metrów od wejścia na teren TGT, dodatkowo wejście główne do biurowca oraz przylegający do wymienionej nieruchomości parking są całodobowo monitorowane przy wykorzystaniu kamery 2 mpx. Odnosząc się do pytania dotyczącego zakwalifikowania obiektu siedziby Zamawiającego w formularzu oferty, w zakresie monitoringu elektronicznego należy stosować cenę jak w przypadku usługi monitoringu Domu Pogrzebowego i Biura Obsługi Klienta, w zakresie ochrony fizycznej biurowiec stanowiący siedzibę Zamawiającego należy traktować jako część TGT, z uwagi na przedstawione powyżej uwarunkowania topograficzne obiektu. Do ochrony obiektu TGT wraz z przylegającym do wymienionego terenu obiektem biurowca stanowiącym siedzibę Zamawiającego wymagana jest obsada dwóch pracowników ochrony, (z wyjątkiem zmiany w niedzielę w godzinach 22.00 – 06.00) z których każdy usytuowany jest przy bramie wjazdowej na teren TGT (są dwie bramy, przy których znajdują się pomieszczenia dla ochrony). Przedstawieni pracownicy Wykonawcy realizują co 30 minut, (każdy z nich, w następujących po sobie zmianach), obchody kontrolne obiektu TGT (z wykorzystaniem zamontowanego przez Wykonawcę systemu typu Active Guard lub o podobnej funkcji) oraz sąsiadującego biurowca stanowiącego siedzibę Zamawiającego. Harmonogram pełnienia służb przez pracowników ochrony Wykonawcy jest następujący :
Pytanie nr 3 Czy Zamawiający zapewnia pracownikom Wykonawcy pomieszczenie z dostępem do mediów?
Odpowiedź Zamawiający zapewnia pracownikom Wykonawcy pomieszczenie z dostępem do bieżącej wody, wyposażone w toaletę, telefon stacjonarny z funkcją połączeń na wypadek sytuacji awaryjnych, zaopatrzone w monitor do podglądu obrazu z kamer ( aktualnie 9 na terenie TGT i 1 przed biurowcem stanowiącym siedzibę Zamawiającego)
Powyższe wyjaśnienia i zmiana SIWZ nie powodują konieczność wprowadzenia zmiany do treści ogłoszenia o zamówieniu. Załącznik – Formularz oferty po zmianie.
Prezes Zarządu Urbitor sp. z o. o. / - / Wojciech Świtalski | |
Aktualna wersja | Repozytorium artykułu |